Wednesday, April 18, 2012

BERSAMA ABG DIN DI TBST GRP @ 6.30PM

SEMBANG PETANG MENGENAI MARKET HARI INI ~ 18/4/2012
BERSAMA ABG DIN DI TBST GRP @ 6.30PM

agak luar biasa
market ni
Gu naik
Eu turun
lazim nya
market sideway 3 ke 4 jam
jam 6 ..7....8
5
pastu....
mcm biasa la
Jika kita biasa dgn Sifat EU....market akan sideway..3 jam..
ke 4 jam
5..6...7
Saya nak KONGSI sikit...
Ni lah TRADE Paling KUKUH...
sekarang
di EU....
TK ARAH....
Ni lah RAHSIA RAFIQ.....
dan
Yg jadi Jutawan hanya 3 bulan lebih
tu
saya panggil tahun lalu...
special...
"Peluang KeEmasan"
mereka NAMPAK...
TunGGU...
..BOOOOM...
very simple...
TK ARAH ni...
tengok kelmarin...
candle BESAR
42 pip
jam 3 pm
Reverse 20 pip
sekitar 15 pip ke
reverse
Buy
PASTI...
seingat saya…
TK ARAH saja ...saya Berani guna
perkataan PASTI…
PASTI...
PASTI..
harga akan BALIK semula ke close candle
besar atau selalu nya lebih lg
sekitar 20 pip
tengok rafiq..BUY jam 10 mlm semlm tu....
itu pun TK ARAH...
Perhati....Harga OPEN candle Besar tu…
1.3099...
sesiapa yg belajar... memerhati…
harga reverese…
tak akan melebihi harga ini…
menghampiri YES.....
tengok 23/3
cth lain......
23/2

SOALAN :
bg din nak tanya skit..
bole x..
disebabkan ramai yg ter BUY..
disebabkan shadow tu...
sbb shadow pun..
bkn pendek lak tu..
panjang..
tidak ke TB berisiko ..
disebabkan shadow tu..

JAWAPAN ABG DIN:
terbuy
ada lebih 10 ke
bentuk market dan volumes
yg membatalkan Tk shadow ni..
saya fikir...
tunggu saja la kelas saya
sukar utk saya berbincang di sini
masa terlalu sikit
uma market hari ni..agak luar biasa sikit..
GU naik Kuat
EU turun
jarang la mcm ni
biasa nya..eu kalau tak follow...akan sideway saja
tapi..secara peribadi....
market akan sideway dulu
spt biasa
jgn percaya saya la
he he
saya harap...Ummie akan Betul...
tengok je la...
saya tak masuk market
tengok antara juam 8..9 atau 10 mlm nanti
paling lama 5 jam
jika 5 jam sideway...
makna nya...ada harapan Ummie..

jumpa lg
as salam

No comments:

Post a Comment