Friday, March 30, 2012

chat 30/3/2012

**** Abg Din TRADE BANK *****

apa apa kita nak buat..kita kena betul kan NIAT....kekalkan niat awal..
sampai bila bila..nak belajar..buat cara belajar....ada kerusi..duduk diam diam..
dengar..ambil pen..keluarkan kertas..buat nota..buat lukisan..jika gambar..
apa di suruh..cuba buat..fahamkan..apa yg di ajar..pastu...buat penilaian..buat rumusan..cari kebenaran..logik ke..masuk akal ke..yg di ajar ni..
uji..uji..uji..di market..sesudah habis belajar..you all ada AKAL..bole buat pertimbangan sendiri..diri sendiri adalah Hakim terbaik..tak perlu tanya org..
...jgn jerit jerit..atau buat bising dlm Rumah ni..ganggu..org lain..kita ramai..
lebih seribu org..jgn sentuh hal org lain..kita berkecuali..
..Dasar kita ...tak ganggu org lain..tak sentuh org lain..kita fokus hanya pd diri kita sahaja....jgn jadi seorg MUNAFIK...
..belajar sini...ikut dlm group ini..selepas tu..sebarkan..cetakan ..burukkan..fitnah TBST..di luar sana...org yg bersikap seperti ..gunting dlm lipatan ni..senang saja ..
bagi saya..Tuhan ada..memerhati dia..serahkan saja pd ILLAHI..dia nak sampai mana juga...?.lagi satu..jgn jadi Pencuri atau Penipu..maksudnya..belajar sini...bg faham..dah faham..iklan...buat kelas..ambil bayaran..ini saya panggil PENCURI..
atau..belajar sini..dah faham..pastu..tambah tambah guna indi..konon lebih canggih..buat kelas ke...ambil bayaran..buat E- Book ke..jual..
manusia spt ini saya panggil PENIPU...Tuan tuan dan Puan puan yg saya sayangi dan kasihi sekalian..saya tak ada apa apa keinginan ..dari anda semua..
cth nya...nak buat kelas ke nanti..pastu minta bayaran..jadi IB ke...pastu you all kena buka acc dgn saya..buat E-book ke..pastu jual..saya tak ada NIAT mcm ni..kita BERSAUDARA..mana patut seorg yg bersaudara..akan menyusahkan saudara nya yg lain..semoga..ALLAH swt..pandang dgn pandangan RAHMAT..usaha yg kecil ini..
itu saja yg saya harapkan..mudah mudahan..ini menjadi satu amal yg bermanafaat utk saya di alam seterusnya..jadi ilmu yg bermanafaat..sesudah saya berada di Alam KUBUR..itu saja..keinginan saya..sekian..

No comments:

Post a Comment